چگونه یک نام مناسب برای سایت خود انتخاب کنیم؟

گونه یک نام مناسب برای سایت خود انتخاب کنیم؟ «دیگر هیچ نام خوبی برای سایت موجود نیست».این جمله را بارها از زبان دیگران شنیده‌ایم و بیشتر به این معناست که تمام نام‌های مناسب قبلا اشغال شده‌اند. البته منظور از نام‌های مناسب، نام‌های کوتاه، شیک، گویا و البته با پسوند دات کام است. اما اگر کمی خلاق باشیم، همواره می‌توانیم نامی را که مناسب سایتمان باشد انتخاب نماییم. در اینجا قصد داریم تا 6 راه مناسب برای انتخاب نام سایت یا حتی وبلاگتان به شما معرفی کنیم.

ک دامنه خوب کوتاه استالبته هر روز بیش از قبل، شانس یافتن یک دامنه با تعداد حروف کم، سخت و سخت‌تر می‌شود اما اگر بخواهیم همین الأن می‌توانم دامنه های کوتاهی را ثبت کنیم. شما برای ثبت چنین دامنه‌هایی دلایل بسیاری می‌توانید پیدا کنید. با این نام شما می‌توانید اعتبار مناسبی بری سایت خود کسب کنید ضمن اینکه املای آن به نوعیست که امکان نگارش نادرست را به حداقل می‌رساند. نام‌های طولانی بیشتر اوقات مناسب نیستند. اگر شما بخواهید نام شرکت خود را تمامأ در دامنه خود وارد نمایید به این مشکل بر خواهید خورد. مخصوصا اینکه مدتیست اجازه ثبت شرکت‌ها را در ایران برای کمتر از سه کلمه نمی‌دهند و بازدیدکنندگانتان در این صورت دچار مشکلات نگارشی خواهند شد. ضمن اینکه برگردان کلمات فارسی به املی پینگلیش همواره منحصر به فرد نیست. فرض کنید نام شرکت شما وب افزار بی‌کران باشد. در این صورت دامنه شما به اینصورت خواهد بود: webafzarebikaran. علاوه بر اینکه اغلب افراد با درج یا عدم درج حروف صدادار مانند اِ به پینگلیش مشکل دارند، باز هم ممکن است که در تلفظ صحیح کلمه بیکران دچار مشکل شده و آن را بی‌کاران بخوانند. شما می‌توانید با بازی روی کلمات به ترکیب‌های مناسبی برسید. یکی از دوستان که با نام بی‌بی‌گل در مطبوعات مطالب طنز می‌نویسد، بری ثبت دامنه خود به صورت Bibigoal.Com به ما مراجعه کرد. با اینکه نام مورد نظر ایشان ثبت نشده بود، با کمی دقت متوجه شدیم که می‌توان این نام را کوتاه‌تر کرد بدون آنکه آسیبی به تلفظ، مفهوم و یا ساختار ترکیبی آن بزند. نام پیشنهادی ما با حذف دو i همراه بود و نهایتا نام مورد نظر به‌صورت Bbgoal.Com ثبت گردید.
یک دامنه خوب بخاطر‌ماندنی استشما نام‌های عمومی را همواره به راحتی حفظ می‌کنید. دامنه‌هایی همچون Art.Com و Fun.Com در حافظه بسیار ماندگارند. در عین حال دامنه‌های دیگری هم وجود دارند که با وجود عمومی نبودن به راحتی حفظ شده‌اند. نامهایی مانند Google.Com و Yahoo.Com هم از این جمله‌اند که برخی تغییر شکل یافته و یا مخفف یک جمله و یا مفهوم هستند. گاهی دلایل بخاطر سپاری خیلی ساده‌تر از این حرف‌هاست. خوش‌آوایی یک کلمه و آهنگ مناسب هجاهای آن، معمولا تاثیر بسزایی در بخاطر سپاری آن دارد. پس در مخفف‌سازی (ترفندستان) باید توجه کنیم که مجموعه بدست آمده، خوش آهنگ باشد. یک مثال مناسب در اینباره irna.Com و یک مورد نامناسب Iritn.Com است. نکته قابل توجه دیگر نام‌های دو یا چند کلمه‌ی است. که بخاطر سپاری ترتیب آنها را دشوار می‌سازد. برای مثال بسیاری از افراد بجای ورود به سایت RayanSaba.com، وارد سایت SabaRayan.com می‌شوند.
یک دامنه خوب نباید با دیگر دامنه‌ها اشتباه شودبرخی از افراد نام‌هایی را بری خود انتخاب می‌کنند که قبلا توسط فرد معتبر، نهاد یا شرکت معروفی اشغال شده است. سپس با ایجاد تغییراتی در آن مانند پسوند Net (یا پسوندهای دیگر) یا تغییراتی در املای قبلی، آن نام را ثبت می‌کنند. بیشتر ما ثبت سایت Gooyaa.Com را به یاد می‌آوریم که نامی بود با تغییر بر روی املای سایت پربیننده Gooya.Com. در کشورهای دیگر قانونی با عنوان مالکیت معنوی وجود دارد که در صورت اثبات استفاده سوء در چنین مواردی، امتیاز نام ثبت شده از فرد متخلف سلب می‌شود.
یک دامنه خوب را به سختی باید غلط نگارش کردنام مورد نظر برای یک دامنه باید به گونه‌ی باشد که افراد بازدید کننده برای نگارش آن دچار مشکل نشوند. این مشکل معمولا در نام‌هی طولانی و یا ترکیبی بیشتر اتفاق می‌افتد. این مساله را باید جدی بگیرید چون همین مساله به ظاهر ساده ممکن است بسیاری از مشتریان و بازدیدکنندگانتان را در بلند مدت فراری دهد. املای متفاوت در زبان‌های مختلف نیز می تواند باعث چنین مشکلی شود. بری مثال حفظ دامنه هفته‌نامه الکترونیکی کاپوچینو (Cappuccinomag.com) بخاطر املای سخت آن همیشه مشکل‌ساز بوده است.
یک دامنه خوب باید بیانگر فعالیت شما یا نوع آن باشدیک نام خوب برای دامنه شما باید به گونه‌ای باشد که هر کسی بتواند با مشاهده آن، نوع فعالیتتان را تشخیص دهد. البته احتمال اینکه شما نامی پیدا کنید که بصورت تک کلمه‌ی فعالیتتان را آشکارا بیان کند، بسیار اندک است با این حال شما می‌توانید با اضافه کردن برخی کلمات به کلمه پایه به دامنه خوبی دست پیدا نمایید. فرض کنیم که شما قرار است سایتی با محتوی سرگرمی ایجاد نمایید. (ترفندستان) مسلم است که دامنه‌های Fun.Com و Funny.Com قبلا اشغال شده‌اند. اما شما می‌توانید نام BestFunny.Com را بری سایت خود انتخاب کنید که هم بیانگر گرایش کاری شماست و هم به اصطلاح خوش‌نام است.
یک دامنه خوب باید مخاطبین شما را درست هدف بگیردامروزه بیشتر دامنه‌های Com. و Net. یا Org. اشغال شده‌اند و به همین دلیل پسوند‌های جدیدی پدیدار شده است. پسوند‌های cc. یا ws. همچنین tv. و to. پسوندهایی هستند که به تازگی بیش‌تر مشاهده می‌شوند. امتیاز این پسوندها تا پیش از این متعلق به کشورهایی خاص بوده که از آنها با شرایطی خریداری شده است. بسیاری از افراد چنین پسوندهایی را بری نام مورد نظر خود انتخاب می کنند. بسیاری دیگر هم از پسوندهای اختصاصی کشور متبوع خویش استفاده می‌نمایند. با این فرض اگر شما می خواهید یک سایت با مضمون سرگرمی و مخاطبان ایرانی ایجاد نمایید، بهترین انتخاب برای شما می تواند نام Fun.IR باشد.
یک روش جالب بری یافتن نام مناسبسایت‌هایی موجودند که به شما بری یافتن نام مناسب کمک می‌کنند. بری کار با این ابزار کافیست که کلمات کلیدی نام را مشخص کنید و منتظر پیشنهادها بمانید. یکی از معروف‌ترین آنها سایت NameBoy.com است که در نوع خود کامل‌ترین لیست را با پسوند‌های متعدد و کلمات متنوع به شما ارائه می دهد.


ترفند

در حال حاضر اکثر کاربران اینترنت ، نام فایرفاکس ، مرورگر محبوب وب را شنیده اند و با یکبار استفاده آن را جایگزین اینترنت اکسپلورر کرده اند. این مرورگر فوق العاده که از نظر سرعت و امنیت از هر جهت نسبت به IE برتر است در داخل خود ترفندهایی نیز نهفته است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 12 راه برای استفاده بهتر و بهینه تر از قسمت های مختلف فایرفاکس پرداخته ایم که این مرورگر را پیش از پیش کاربردی تر میکند..

- فضای نمایش بیشترآیکون‌های موجود در نوار ابزار را کوچک‌تر کنید.به این آدرس بروید. View - Toolbars - Customize و “Use small icons ” را تیک بزنید.
2- کلمات کلیدی هوشمندبه وسیله‌ی این ترفند می‌توانید موتور جست‌وجوی دلخواه خود را به موتورهای جست‌وجوی فایرفاکس اضافه کنید. بر روی موتور جست‌وجوی دلخواهتان راست کلیک و گزینه‌ی” Add a Keyword for this search ” را انتخاب کنید.بعد یک اسم و یک کلمه‌ی کلیدی به آن بدهید. ( به عنوان مثال من جعبه‌ی سرچ سایت mashable را در نظر می‌گیرم و نام آن را mashable و کلمه‌ی کلیدی را هم mash انتخاب می‌کنم. ) حال برای سرچ کلمه‌ی iphone در سایت mashable کافی است در نوار آدرس فایرفاکس “mash iphone ” را تایپ کنم و اینتر را بزنم. به همین سادگی می‌توانید موتورهای جست‌وجوی دیگری را نیز به فایرفاکس اضافه کنید.
3- میانبرهای صفحه کلیدیادگیری این میانبرها شاید وقت زیادی بگیرد. ولی وقتی آن‌ها را فرا بگیرید، گشت‌وگذار شما در اینترنت سریع‌تر می‌شود. لیست زیر پرکاربردترین میانبرها را شامل می‌شود.اسکرول‌بار ( page down و page up )جست‌وجو ( Ctrl+F ) یا ( F3 )جست‌وجوی سریع ( / )پیدا کردن مورد بعدی ( Alt+N ) یا ( Ctrl+G )اضافه کردن به بوکمارک ( ‍Ctrl+D )ایجاد تب جدید ( Ctrl+T )باز کردن آخرین تب بسته شده ( Ctrl+Shift+T )رفتن به قسمت جست‌وجو ( Ctrl+K )رفتن به نوار آدرس ( Ctrl+L )بزرگ کردن اندازه‌ی متن ( Ctrl+= )کوچک کردن اندازه‌ی متن ( Ctrl+- )بستن تب ( Ctrl+W )بارگذاری مجدد ( F5 )نمایش به صورت تمام صفحه ( F11 )رفتن به صفحه‌ی خانه ( Alt+Home )
4- تکمیل آدرس به صورت خودکاریک میانبر دیگر که کاربرد آن به مانند میانبرهای بالا رایج نیست. در نوار آدرس ( ‍Crtl+L )، نام سایت را بدون ” WWW ” و” com. ” تایپ کنید. سپس Ctrl+ Enter را فشار بدهید. قسمت‌های پرنشده به صورت خودکار نوشته می‌شوند. برای ” net. ” از Shift+Enter و برای ” org. ” از Ctrl+Shift+Enter استفاده کنید.
5- حرکت در بین تب‌هابه جای استفاده از ماوس برای انتخاب تب‌ها، می‌توانید از صفحه کلید استفاده کنید.رفتن به تب بعدی ( Ctrl+Tab ) یا ( ‍Ctrl+ page down )رفتن به تب قبلی ( Ctrl+Shift+Tab ) یا ( Ctrl+page up )رفتن به تب موردنظر بوسیله‌ی انتخاب شماره‌ی آن ( Ctrl+1-9 )
6- میانبرهای ماوسبازکردن در یک تب جدید ( کلیک وسط بر روی لینک ) یا ( کلیک چپ+Ctrl )صفحه‌ی قبلی ( Shift+Scroll down )صفحه‌ی بعدی ( Shift+Scroll up )بزرگ کردن اندازه‌ی متن ( Ctrl+Scroll down )کوچک کردن اندازه‌ی متن ( Ctrl+ Scroll up )بستن تب ( کلیک وسط بر روی تب )
7- پاک کردن آیتم‌ها از history نوار آدرسفایرفاکس می‌تواند به صورت خودکار، URL هایی را که قبلا بازدید کرده‌اید،(ترفندستان) نشان دهد. اما شاید شما نخواهید این URL‌ها نشان داده شوند. به نوار آدرس بروید. بر روی زبانه‌ی کوچک سمت راست آن کلیک کنید. بوسیله‌ی کلیدهای جهت‌دار صفحه کلید، URL مورد نظر خود را انتخاب و توسط تکمه‌ی delete، آن را حذف کنید.
8- User chromeاگر از ظاهر و امکانات فایرفاکس خود خسته شده‌اید، می‌توانید بوسیله‌ی ساختن UserChrome.css ، تغییراتی در فایرفاکس ایجاد کنید. البته کار با آن کمی پیچیده است و خواندن این راهنما را توصیه می‌کنم.
9- about:configمکان اصلی برای ایجاد تغییر در فایرفاکس که کار با آن خیلی هم پیچیده نیست. شما می‌توانید با تایپ about:config در نوار آدرس به این صفحه بروید. این قسمت تا حدودی شبیه ساختار رجیستری ویندوز میباشد و از 4 شاخه تشکیل شده است:Prefrence Name :این قسمت همان طور که از ظاهرش پیداست نام دستور العمل رو یدک میکشد.Status : اینجا وضیعت دستور العمل را نشان میدهد که اگر بر روی Default تنظیم شده باشد به این معناست که در حالت پیش فرض قرار دارد و در صورتی که بر روی User Set تنظیم شده باشد مشخص کننده این است که کاربر تغییری در آن ایجاد کرده.الف - boolean : که حالت false و true رو معرفی میکند.ب-integer : که مقادیر عددی رو دریافت میکند.ج- string : که مقادیر رشته ای رو دریافت میکند.شاخه آخر هم value هست که مقدار دستورالعمل رو نشان میدهد که ارتباط مستقیم با حالت type دارد.لازم به ذکر است که اغلب اضافه شونده ها در این قسمت دارای Option هستند. پس ممکن است بعضی مقادیر به دلیل نصب اضافه شونده ای در یک مرورگر باشد و در مرورگری که فاقد اون اضافه شونده است موجود نباشد.
10- به سایتی دلخواه در بوکمارک یک کلمه‌ی کلیدی اضافه کنیددسترسی به سایت‌های موجود در بوکمارک بوسیله‌ی این ترفند سریع‌تر می‌شود. بر روی سایتی در بوکمارکتان راست کلیک و Properties را انتخاب کنید و در کادر باز شده، فیلد keyword را با یک کلمه‌ی کلیدی پر کنید. حالا شما می‌توانید این کلمه‌ی کلیدی را در نوار آدرس تایپ کنید و به سرعت وارد سایت مورد نظر شوید.
11- میزان استفاده از RAMاگر فایرفاکس قسمت زیادی از حافظه‌ کامپیوتر را اشغال می‌کند، می‌توان آن را محدود کرد. به about:config بروید. ” browser.cache ” را در قسمت Filter تایپ و ” browser.cache.disk.capacity “را انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض بر روی 50000 تنظیم شده است. اما شما می‌توانید آن‌را متناسب با مقدار حافظه‌ی کامپیوتر خود، کاهش دهید. اگر حافظه‌ی رم شما بین 512MB تا 1GB است، 15000 را امتحان کنید.
12- جابه‌جایی یا حذف دکمه‌ی Close Tabآیا شما به ندرت بر روی دکمه‌ی Close موجود بر روی تب‌های فایرفاکس کلیک می‌کنید؟ شما می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا و یا حذف کنید. دوباره به about:config بروید. ” browser.tabs.closeButtons ” را جست‌وجو و باز کنید. کاربرد مقدارها در زیر آمده است.0 : دکمه‌ Close را فقط بر روی تب فعال نشان می‌دهد.1 : (پیش‌فرض) دکمه‌ Close را بر روی تمام تب‌ها نشان می‌دهد.2 : دکمه‌ی Close را نشان نمی‌دهد.3 : یک دکمه‌ی Close در انتهای نوار تب‌ها نشان می‌دهد.

ترفند


طنز نوشته ي ما ايرانيان و افتخاراتمان

اولین مردمان جهان كه نخ به سكه می‌بستند و در داخل تلفن‌های عمومی می‌انداختند، ایرانیان بودند!
اولین مردمانی كه توانستند از كارتهای اعتباری تلفن‌های عمومی استفاده كنند، بدون آنكه اعتبار آن كم شود، ایرانیان بودند!
اولین مردمانی كه نوشابه‌های تقلبي ساختند، ایرانیان بودند!
اولین مردمانی كه در اولین صادرات به كشورهای شمالی ایران به جای حنا، خاك رنگی فروختند، ایرانیان بودند!
اولین مردمانی كه كشف كردند دروغگویی و ریا و كلك‌بازی برای موفقیت ضروری است، ایرانیان بودند!
اولین مردمان دنیا كه همزمان هم مایل هستند گرمشان شود و هم سردشان ایرانیان بودند، چون همزمان با روشن کردن بخاری، پنجره‌ها را هم باز می‌كنند!
اولین مردمانی كه در گروه كم‌توسعه‌ترین كشورهای دنیا قرار دارند ولی ادعا و توقع برترین مردمان دنیا را دارند ، ایرانیان بودند!

اولین مردمانی كه فقط به گذشته بسیار بسیار دور خود افتخار می‌كنند ولی چیزی در 500 سال اخیر برای دنیا نداشته‌اند ، ایرانیان بودند!

                        نظر يادت نره؟؟؟؟؟

يك تست جالب

به سوالات زیر با دقت و صادقانه پاسخ بدهید و در پایان تعبیر پاسخ هایتان را مشاهده بفرمائید

1- دریا را با كدام یك از ویژگی های زیر تشریح می‌كنید؟
آبی تیره، شفاف، سبز، گل‌آلود

2- كدام یك از اشكال زیر را دوست دارید؟
دایره، مربع یا مثلث

3- فرض كنید در راهرویی راه می‌روید. دو در می‌بینید. یكی در 5 قدمی سمت چپ تان و دیگری در انتهای راهرو. هر دو در باز هستند. كلیدی روی زمین درست جلوی شما افتاده است. آیا آن را بر می‌دارید؟

4- رنگهای روبرو را به ترتیب اولویتی كه برایتان دارند بگویید . قرمز، آبی، سبز، سیاه و سفید

5- دوست دارید در كدام قسمت كوه باشید؟

6- در ذهنتان اسب چه رنگی است؟
قهوه‌ای، سیاه یا سفید

7- توفانی در راه است. كدامیك را انتخاب می‌كنید: یك اسب یا یك خانه؟

1- آبی تیره : شخصیت پیچیده
سبز: آسان گیر و بی‌خیال
شفاف: به سادگی قابل درك
گل‌آلود: آشفته و سردرگم

2- دایره : سعی می‌كنید طوری رفتار كنید كه خوشایند همه باشد.
مربع: خودرأی و خود محور
مثلث: یك دنده و لجباز
(اندازه اشكال با خودخواهی و منیت شما ارتباط مستقیم دارد)

3- بله : شما آدم فرصت طلبی هستید
نه: آدم فرصت‌طلبی نیستید.

4- این سئوال، اولویت‌های شما در زندگی را مشخص می‌كند.
آبی: دوستان/ روابط
سبز: شغل و حرفه
قرمز: شهوت و دلبستگی
سیاه: مرگ
سفید: ازدواج

5- میزان ارتفاعی كه انتخاب می‌كنید رابطه مستقیم با میزان جاه طلبی شما دارد .

6- قهوه‌ایی: فروتن و خاكی
سیاه: غیرقابل پیش‌بینی، سركش، هیجان‌انگیز
سفید: برتر، مغرور، تاثیرگذار

7- این سئوال، اولویت‌های شما به هنگام مشكلات را تعیین می‌كند.
اسب: همسر
خانه: فرز

طرز تهيه ي يك فيلم پردرآمد

مواد لازم:

۱. محمدرضا گلزارِ بزک کرده(یک عدد کامل)

2. مهناز افشار و الناز شاکردوست به میزان کافی

3. نیروی آموزش دیده و تحصیلکرده برای دست و پا زدن در پشت صحنه (هر چقدر که آشنا داشته باشند)

4.تجهیزات اعم از پول مفت ، دوربین، نور، صدا، حرکت!

 روش تهیه:

 قبل از شروع- محمدرضا گلزار را در اتاق گریم خوب ورز می‌دهیم. کمی به‌اش پیاز می‌مالیم و می‌اندازیمش جلوی دوربین(در اینجا خانم‌ها و آقایان  دقت داشته باشند که میزان پیاز مالیده شده باید به حدی باشد که اشک از چشمان گلزار جاری شود. او شکست عشقی خورده و علت این شکست و ضربه سنگین روحی به او ، خانواده دختر مورد علاقه او بوده است. اگر فرد مونثِ طرفدار گلزار که در حال تماشای فیلم است با گلزار احساس همذات پنداری پیدا کرد و با خودش گفت: آخی بمیرم، اگه من به جای دختره بودم خانوادم از خداشون هم بود! مشخص می‌شود که میزان پیاز مالیده شده بسیار خوب بوده و به مرحله بعد می‌رویم)

سپس حدود 10 دقیقه می‌گذاریم تا گلزار با شعله ملایم جلوی دوربین حسابی جا بی‌افتد. سپس مهناز افشار را با مقدار متنابهی ناز و عشوه و کرشمه ، درسته به محمدرضاگلزار اضافه می‌کنیم، شعله زیر گاز را زیاد می‌کنیم کمی نمک و فلفل می‌زنیم و این مغلمه را تا زمانی که بیننده دچار غش و ضعف شود هَم می‌زنیم. شعله زیر گاز را کم می‌کنیم و الناز شاکردوست را به آرامی اضافه می‌کنیم و در همین حال به هم زدن ادامه می‌دهیم تا الناز شاکردوست حسابی با مواد قبلی مخلوط شود. دیگر تقریباً آماده است. جهت تزئین می‌توانید از حسام نواب صفوی و حمید گودرزی بر حسب سلیقه استفاده کنید. نوش جان‌تان!

برترين لطيفه ها

سلام براتون چندتا لطيفه گذاشتم تا شاد بشين؟

- از یکی می پرسن دوست داری چه جوری بمیری؟ می گه مثل پدربزرگم در خواب و آرامش. نه مثل مسافرهای اتوبوسش در ترس و وحشت!!! (ارسالی ناشناس)

 

-  غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا كردم چیكارش كنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه: آره، تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما (ارسالی ناشناس)

 

-  یه مرده دستش شکسته بوده، میره دکتر، دستشو گچ می گیرن. از دکتر می پرسه: آقای دکتر! بعد از اینکه گچ دستمو باز کنم آیا می تونم سنتور بزنم؟ دکتر می گه: البته، حتماً. مرده میگه: چه عالی! چون قبلاً نمی تونستم! (ارسالی ناشناس)

 

- عروس میره گل بچینه، شهرداری می گیرتش (pkiana)

 

-  یکی زنگ میزنه 118 میگه شماره غضنفر رو دارید یارو میگه نه، میگه پس من میگم تو یادداشت كن داشته باشی.

 

-  یه نفر میره جوراب فروشی میگه آقا جوراب می خوام فروشنده میگه: مردونه؟ طرف دست میده میگه: مردونه.

براي ديدن بقيه به ادامه ي مطلب برويد:



ادامه نوشته

ثبت نام رایگان با درآمد 90 میلیون تومان مادام العمر در هر ماه

ثبت نام رایگان با درآمد 90 میلیون تومان مادام العمر در هر ماه
 برای  صرفه جویی در هزینه آفلاین شوید
زود قضاوت نکنید یعنی تا وقتی که تمام مطالب را نخوانده اید در مورد آن حکم صادر نکنید.
هر گونه بدبینی و لجاجت را کنار بگذارید و بدون تعصب شروع به خواندن این مطلب کنید
معرفی شرکت  : Green Horse

1. بیو گرافی شرکت:
شرکت امریکایی Green Horse واقع در Manchester, NH 0310¬¬¬¬¬¬¬0195 یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی در دنیاست. یکی از روشهای تبلیغاتی آن،  Network Marketing یا بازاریابی شبکه ای می باشد.

.2 عملکرد شرکت:
طبق سیاستهای اتخاذ شده توسط گرین هورس برنامه ای تحت عنوان  Ticker Bar™ کاربران را بسوی دیدن تبلیغات هدایت می کند. این تبلیغات بصورت ارسال ایمیل از طرف گرین هورس نیز میباشد. کاربران هم این شرکت را به دیگران معرفی می کنند. در نتیجه کمپانی های بزرگی مثل EBay و Microsoft و    IBM  و ... به گرین هورس سفارش آگهی می دهند. توجه داشته باشید که ما هیچگونه جنس و کالایی نمیخریم و هیچ گونه پولی هم نمی پردازیم.
3. درآمد شرکت:
وقتی که شما عضو گرین هورس می شوید این شرکت تعدادی لینک از طریق برنامه تیکربار و ایمیل به شما می دهد. حالا خواه شما نگاه کنید یا نه، کلیک کنید یا نه، گرین هورس پول خود را از کمپانی مربوطه به ازای تبلیغات می گیرد. اما به شما پورسانت نمی دهد! چون این شرکت به ازای بازاریابی (معرفی به دیگران و زیرمجموعه گیری) پورسانت می دهد. پس با یک حساب سرانگشتی می توان پی برد که این شرکت چه سود کلانی میکند. در ادامه به نحوه ی پورسانت دادن گرین هورس خواهیم پرداخت.
4. سقف پورسانت:
یعنی بالاترین پورسانت شرکت، که معادل 1میلیون دلار یا 90میلیون تومان در ماه می باشد. توجه کنید که اگر شما به کمترین پورسانتی هم برسید شما آن را ماهیانه دریافت می کنید. پس اینجا روشن می شود که چرا ما میگوییم شما استخدام می شوید.
5. در یافت حقوق یا همان  payout:
یعنی کمترین مقدار پورسانتی که شما باید گرفته باشید تا بتوانید درخواست چک کنید. که برای امریکاییان 60$ و برای سایرین 90$ می باشد

                                              لطفا به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد

ادامه نوشته

نرم افزار جامع سهراب سپهري براي گوشي هاي موبايل با فرمت جاوا

نرم افزار جامع سهراب سپهري براي گوشي هاي موبايل با فرمت جاوا

این هم یه نرم افزاري جديد و بسيار مفيد در زمينه ي شعر و ادبيات .اين نرم افزار كه با نام نرم افزار جامع سهراب سپهري منتشر شده است ، شامل بخش هاي زير مي باشد :
- زندگي نامه ي كامل سهراب سپهري
- گفته هايي از خود سهراب و گفته هايي از پوران فرخزاد درباره ي سهراب
- سفرهاي خارج از كشور سهراب
- ديوان كامل تمام اشعار سهراب سپهري
- متن كامل كتاب اطاق آبي
- خاطرات سهراب سپهري
- نامه هاي سهراب به دوستان ، خانواده و ...
- مجموعه اشعاري از شاعران ديگر در سوگ سهراب
- سهراب از نگاه ديگران
- مجموعه كتاب هايي كه درباره ي سهراب منتشر شده اند
- نقد و تحليل اشعار سهراب
اين نرم افزار با فرمت جاوا منتشر شده است و مي توانيد از آن بر روي اكثر گوشي هاي موبايل استفاده كنيد.

Persian-Spooky.BlogFa.Com

لینک دانلود-Download Link

حجم:487 kb

داستاني از زیر را آرت بو خوالد طنز نویس پر آوازه آمریكایی

طرز گزارش خبر بد!(طنز)

مرد ثروتمندی مباشر خود را برای سركشی اوضاع فرستاده بود. پس از مراجعه پرسید:

-جرج از خانه چه خبر؟

-خبر خوشی ندارم قربان سگ شما مرد.

-سگ بیچاره پس او مرد. چه چیز باعث مرگ او شد؟

-پرخوری قربان!

-پرخوری؟ مگه چه غذایی به او دادید كه تا این اندازه دوست داشت؟

-گوشت اسب قربان و همین باعث مرگش شد.

-این همه گوشت اسب از كجا آوردید؟

-همه اسب های پدرتان مردند قربان!

-چه گفتی؟ همه آنها مردند؟

- بله قربان. همه آنها از كار زیادی مردند.

-برای چه این قدر كار كردند؟

-برای اینكه آب بیاورند قربان!

-گفتی آب آب برای چه؟

-برای اینكه آتش را خاموش كنند قربان!

-كدام آتش را؟

-آه قربان! خانه پدر شما سوخت و خاكستر شد.

-پس خانه پدرم سوخت! علت آتش سوزی چه بود؟

-فكر می كنم كه شعله شمع باعث این كار شد. قربان!

-گفتی شمع؟ كدام شمع؟

-شمع هایی كه برای تشیع جنازه مادرتان استفاده شد قربان!

-مادرم هم مرد؟

-بله قربان. زن بیچاره پس از وقوع آن حادثه سزش را زمین گذاشت و دیگر بلند نشد قربان.!

-كدام حادثه؟

-حادثه مرگ پدرتان قربان!

-پدرم هم مرد؟

-بله قربان. مرد بیچاره همین كه آن خبر را شنید زندگی را بدرود گفت.

-كدام خبر را؟

-خبر های بدی قربان. بانك شما ورشكست شد. اعتبار شما از بین رفت و حالا بیش از یك سنت تو این دنیا ارزش ندارید. من جسارت كردم قربان خواستم خبر ها را هر چه زودتر به شما اطلاع بدهم قربان!!

عكس طنز

اگه نظر ندادي

......

.........

............

خوب ندادي

ادامه نوشته

طنز نيمايي

http://img.tebyan.net/big/1389/02/25220108187215274820293121757176250252.jpg

کسی از گربه های ایرانی خبر نداره


فیلمی که در ایران به طور زیر زمینی ساخته شده و جنجال زیادی را نیز به پا کرده است
دانلود با لینک مستقیم
 

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 281:

نویسنده: نامشخص

ناشر: روزنامه جام جم

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: 16

زبان: فارسی

حجم کتاب: 1.31 مگابایت

توضیحات:

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 281:

- سایت‌های برتر دولتی جایزه می‌گیرند
- مشکل گوگل سیاسی است
- نگارش جدید پردازنده اتم اینتل عرضه شد، اختراع دوباره اتم!
- بازهم شکایت نوکیا از اپل
- گوگل ظاهرش را تغییر داد
- کتابخوان دانشجویی هم منتشر شد
- مقایسه دو سیستم رایگان وب‌سایت‌سازی، ساخت وب‌سایت با عقل سلیم
- تنها یك «گذرواژه» كافی است
- از همه‌جا عکس بگیرید
- زبان فارسی در ویندوز موبایل
- شب‌ها، افغان‌ها موبایلشان را خاموش کنند
- گوشی جدید برای نابینایان
- راهنمای کامل دانلود در لینوکس، مانند یک حرفه‌ای دریافت کنید
- آغاز توفانی سری جدید سام و مکس، هنر آینده‌بینی
- زندگی در تونل‌های تاریک مترو، متروفوبیا
- اخبار، استارکرفت امسال می‌آید
- بازی موبایل، NBA Live 2010 گوشی و سبد!
- راهنمای خرید کامپیوتر برای دفتر کار، گران نخرید، سنگین نبرید!
- مروری بر پایگاه‌‌های داده‌ای نوین، بدرود SQL !
- مزایای سخت‌افزارها و محاسبات رایانه‌ای 64بیتی، انقلاب 64بیتی
- روش نصب خنک‌کننده و پردازنده با استفاده از خمیر حرارتی
- بالاآوردن اجباری USB
- فناوری دیجیتال
- و ...



 

(دانلود| 264 مشاهده | معرفی این کتاب به دوستان | ارسال شده در تاریخاردیبهشت، 1389

تبادل لينك

براي تبادل لينك آدرس ما را به همراه اين عكس در وب خود قرار دهيد.

The image “http://www1.upic.ir/images/gbmti6du1v26g7b32p.gif” cannot be displayed, because it contains errors.


طنز

www.axruz.com

سوتي 90

-ساخت گروه در گوگل

وارد سایت گوگل شده و در بالای کادر گزینه ی more را باز کنید و از منوی باز شده کلمه ی groups را انتخاب کنید.

پس از ورود به قسمت گروه های گوگل بر روی گزینه ی Create a group کلیک و account خود را وارد کرده و sign in شوید.

با انتخاب یک nickname و زدن continue صفحه ای را مشاهده می کنید.

با وارد کردن موارد خواسته و در نهایت کلیک بر روی گزینه ی Create my group در صفحه ی ذکر شده گروه شما ساخته می شود و همانند آنچه در رابطه با گروه یاهو گفته شد می توانید از گروه خود استفاده کنید.

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل مسابقه با موتورهای شهری Mofa Racer

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل مسابقه با موتورهای شهری Mofa Racer

106715911_853333.jpg

یکی دیگر از بازی های متفاوت موتورسواری که امروز آماده دانلود شده است Mofa Racer 1.0 می باشد. موتورهای مورد استفاده در این بازی بسیار خوش دست و با مزه هستند! با مزه به این جهت که فرض کنید با موتورهای قدیمی خودمان Bravo در مسابقه ای شرکت می کنید! در واقع موتورهای این بازی نه از گروه مناسب پیست های مسابقه هستند و نه مشابه موتورهای گازی مناسب جاده های کوهستانی و پر چاله چوله؛ بلکه با همان موتورهای ساده شهری به رقابت با حریفان قدر خود می پردازید. گرافیک بی نظیر آن در مقابل حجمی که دارد هر بازیگری را به حیرت وا می دارد. جزییات بسیار عالی محیط مسابقات و جلوه های ویژه برخورد موتورها و سرنگونی آن ها یکی دیگر از نقاط قوت بازی به شمار می رود. این گیم را می توان از آن مجموعه ای دانست که مناسب برای تمامی گروه های سنی می باشد. Mofa Racer 1.0 به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.
ویژگی های بازی Mofa Racer 1.0:
ـ گرافیک بسیار بالا
ـ حجم مناسب
ـ پرداختن عالی به جزییات
ـ مسابقه با انواع موتورهای شهری
ـ بازی به صورت پرتابل
ـ صدای طبیعی محیط و برخورد ها در حین مسابقه
حد اقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل 2000/XP/Vista
ـ پردازنده مرکزی GHz
ـ کارت گرافیک 64MB
ـ حافظه موقت 512MB
 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.


ادامه نوشته

قالب موزیک سنتر | بلاگفا

قالب موزیک سنتر | بلاگفا
قالبهای بلاگفا
قالب بسیار زیبای موزیک سنتر برای وبلاگهایی که در مورد موسیقی و دانلود موزیک میباشند | برای بلاگفا
با قابلیت نمایش تعداد بازدید و افراد آنلاین در وبلاگ

قالب موزیک سنتر | بلاگفا



دانلود قالب موزیک سنتر

پس از مشاهده قالب از منوی View گزینه Source را انتخاب کنید و تمامی کدهای درون آن را در ویارایش قالب وبلاگتان جایگزین کنید.

اینم قالب بسیار زیبای Blackweb با منوی مشکی و بسیار زیبا برای بلاگفا

اینم قالب بسیار زیبای Blackweb با منوی مشکی و بسیار زیبا برای بلاگفا

این قالب وبلاگ شما را شبیه به سایتهای حرفه ای خواهد کرد و امکاناتی نظیر لودینگ (بارگذاری سایت) ، آیکون زیبا و هدر آماده دارد و به درد هر وبلاگ با هر موضوعی میخورد، پیشنهاد میکنم حتمأ این قالب را دانلود کنید.



:: مشاهده و دریافت قالب ::

  آموزش استفاده از قالب:

جهت استفاده از قالب پس کلیک بر روی دریافت قالب و مشاهده آن از منوی view در قسمت نوار ابزار گزینه Source را انتخاب کرده و تمامی کدهای درون آن را جایگزین کدهای ویرایش قالب وبلاگتان کنید.

 

70 زنگ متنوع و بسیار زیبا با فرمت Mp3 برای زنگ اس ام اس

مجموعه 70 زنگ متنوع و بسیار زیبا با فرمت Mp3 برای زنگ اس ام اس شما

wWw.ClickKon.cOm



در صورتی که از سرور اول نتوانستید دانلود کنید از دیگر سرورها استفاده کنید.

سرور اول
(لینک مستقیم)

سرور دوم
(لینک مستقیم)

سرور سوم
(لینک غیر مستقیم)

D O W N L O A D

D O W N L O A D

D O W N L O A D

Artizen HDR


هنگام گشت زنی در اینترنت گاه و بی گاه به عکس های طبیعی برمی خوریم که به شدت اغراق آمیز هستند، به نظر می رسد که یک تصویر حقیقی به گونه ای با نرم افزارهای گرافیکی دستکاری شده است تا در مرز بین فضای طبیعی و مجازی قرار بگیرد به این عکس ها HDR می گویند. این نام از کلمه های High Dynamic Range گرفته شده است و مجموعه تکنیک هایی است که اجازه می دهد، محدوده ی وسیعی از سطوح روشنایی را در یک تصویر ذخیره کنید.
Artizen HDR نرم افزاری قدرتمند که به کاربران اجازه مدیریت و ویرایش تصاویر را می دهد. ویرایش آسان، چاپ، سازماندهی همه فایل های عکس با استفاده از امکانات بسیار را ممکن می سازد. امکاناتی شامل ورود و خروج بیش از 25 فورمت فایل، اسکن تصاویر، ورود عکس های دیجیتالی، تصحیح رنگ، چرخش، تغییر سایز، ویرایش سایه ها، ابزار ساخت قدرتمند، پشتیبانی از بیش از 200 لایه، بیش از 60 ابزار روتوش، امکان چاپ پیشرفته و مدیریت کتابخانه تصاویر، اضافه کردن لایه های متن، اعمال افکت متن، غلط گیری در هر زبانی، اضافه کردن حاشیه و صدها فیلتر و افکت و ساخت فیلترهای سفارشی می باشد. با Artizen HDR تصاویر فوق العاده و باورنکردنی بسازید. این نرم افزار محصول شرکت supportingcomputers می باشد. ویرایش تصاویر با قابلیت های بسیار است که با  JPEG، فایل های RAW دوربین دیجیتالی و عکس های High Dynamic Range کار می کند و مورد استفاده افراد حرفه ای و آماتور می باشد. به راحتی می توانید با Artizen تصاویر خود را به عكس ها انیمیشنی تبدیل نمایید و با روتوش تصاویر تغییرات عمده ای بر روی تصویر خروجی داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Artizen HDR 2.8.5:
- پشتیبانی از فورمت های فایل ARTI ،ATX ،BMP ،DIB ،OpenEXR ،EMF ،GIF ،HDR ،ICB ،ICO ،JPG JFIF ،JPE، JPEG ،PBM ،PCD ،PCX ،PFM ،PGM ،PNG ،PPM ،PSD ،PSP ،RLE ،SGI ،TGA ،TIF ،TIFF VDA ،VST ،WBMP ،WMF
 - پشتیبانی از فورمت فایل RAW دوربین دیجیتالی ARW ،CR2 ،CRW ،DCR ،KDC ،DNG ،ERF ،MRW NEF ،ORF ،PEF ،RAF ،RAW ،SRF
- شامل فیلترهای تغییر شکل Flip ،Panoramic ،Fisheye ،Rotation ،Scaling ،Skew ،Panoramic Mirror
- دارای فیلترهای Sharpening مانند Subtle Sharpen و Unsharpen Mask
- شامل فیلترهای مختلف Misc
- توانایی کاهش نویز
- دارای اپراتور تبدیل طرح
- قابلیت انتخاب فیلترهای نوردهی شامل Brightness ،fstop ،Reflection ،Xposure ،Contrast (Standard or Divergence) ،Highlights ،Shadows ،Gamma
- توانایی انتخاب فیلتر تعادل رنگ
- قابلیت استفاده از فیلتر تعادل سفید
- توانایی کنترل کانال قرمز، سبز و آبی
- قابلت اضافه کردن لایه ای برداری به عکس
- تولید صفحات وب DHTML و HTML برای تصاویر
- توانایی اضافه کردن لایه متن به تصویر
- امکان اضافه کردن حاشیه و سایه به تصویر
- قابلیت پردازش دسته ای
- توانایی ساخت با تنظیم خودکار
- پشتیبانی از پردازش تصاویر بالای 8000*8000
- امکان ساخت کارت تولد، تبریک و ...
- و ...


قیمت: 45.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 12 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع

تبدیل image ها به فرمت ISO AnyToISO Converter 2.5.2 build 140 Professional

منبع: www.p30download.com


نرم افزار های رایت CD از تمام فورمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF پشتیبانی نمی کنند. ولی اکثراً می توانند فورمت ISO را رایت کنند. بسیاری از نرم افزارها برای اجرا نیاز به قرار دادن دیسک مورد نظر درون درایو سی دی دارند. البته این کار خود موجب کاهش بازده درایور سی دی و نیز در مواقعی کندشدن اجرای برنامه مورد بدلیل پایین بودن سرعت خواندن اطلاعات از روی درایو سی دی می شود، که بی تردید برای کاربران خوشایند نخواهد بود، از این رو نرم افزارهایی ارائه شده اند که قابلیت گرفتن یک نسخه پشتیبان از دیسک مورد نظر بصورت فایل ایمیج را داشته که با ذخیره سازی آن برروی هارد دیسک خود در مواقع لزوم خواهید توانست فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و بدون هیچ مشکل و بصورت سریع و بی نیاز از قرار دادن دیسک در درایو سی دی خود از آن استفاده نمایید.
نرم افزار AnyToISO Converter برنامه ای ساده که به کاربران اجازه تبدیل فایل ها را در ایمیج ISO می دهد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فورمت های ایمیج مختلف مانند BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG DAA ،UIF به فورمت ایزو را برای شما فراهم می آورد. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فورمت های ایمیج را به فورمت ایزو تبدیل نمایید. این برنامه برای کار برروی سیستم عامل مکینتاش نیز طراحی شده است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AnyToISO Converter 2.5.2 build 140 Professional:
- قابلیت تبدیل image به فورمت ISO
- امکان استخراج image به درایو محلی
- پشتیبانی از فورمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF
- پشتیبانی از ویندوز و مکینتاش
- تکنولوژی سریع و آسان
- و ...


قیمت: 19.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
 دانلود -4.4 مگابایت | لینک کمکی
تصاویری از محیط برنامه
سایت سازنده
لینک منبع

آموزش نرم افزار محاسبات ریاضی Matlab

matlab.jpg
این برنامه نرم افزار محاسبات ریاضی Matlab را در قالب یک فایل PDF به صورت فارسی آموزش می دهد. برنامه Matlab یکی از پیشرفته ترین برنامه ها برای انجام محاسبات ریاضی و رسم نمودارهای پیچیده می باشد. علاقه مندان به یاضیات می توانند از این آموزش برای یادگیری نرم افزار قدرتمند Matlab استفاده کنند.

Download   

پسورد فایل : www.bindownload.com

animation wallpapers

منبع : www.AsanDownload.com

اين مجموعه شامل يكسري از تصاوير متحرك با فرمت GIF است كه بسيار زيبا طراحي شده و به گوشي شما حال و هواي جديدي را هديه خواهد كرد.اميدواريم كه دانلود كنيد و از آنها لذت ببريد.



 قيمت:  رايگان
 دانلود -  14.53 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com
 لينک منبع

 

کرک ویندوز 7

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/farvardin89/89.1.15/zzz/7.jpg

 

دانلود کرک جدید ویندوز 7 -  April 2010

در چند ماه گذشته شاهد باطل شدن خیلی از کرک های ویندوز 7 بودیم . در همین راستا آخرین کرک این ویندوز را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دادیم . امیدواریم  مورد پستند شما واقع شود .

  حجم: 6 مگا بایت
 

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

 

دانلود با لینک مستقیم
 

 

 
  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای یه روز خوب میاد با صدای سروش هیچکس

هیچکس یه روز خوب میاد

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 192

هیچکس دانلود آهنگ یه روز خوب میاد

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

هیچکس دانلود آهنگ یه روز خوب میاد

دانلود آهنگ با کیفیت OGG 80

هیچکس دانلود آهنگ یه روز خوب میاد

PowerNote

منبع: www.p30download.com


امروزه تمامی افراد برای برنامه ریزی های روزانه خود از شیوه های مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال ممکن است عده برنامه روزانه و قرار ملاقات های خود را در دفترچه ای ثبت نمایند، عده ای ممکن است برنامه خود را بر روی تقویم یادداشت نمایند و عده دیگری ممکن است اطلاعات را در یک فایل متنی به صورت روزانه وارد نمایند. امروزه با وجود سیستم های کامپیوتری افراد سعی در این دارند تا با استفاده از ابزارهای موجود نرم افزاری کارکرد خود را افزایش داده و به امور خود سرعت دهند. نرم افزارهای مختلفی برای ثبت اطلاعات شخصی ساخته شده که به کمک آن ها به راحتی می توان برای هر روز خود برنامه ریزی کنید.
Power Notes نام نرم افزاری از شرکت Power Soft می باشد که ابزاری قدرتمند برای ثبت اطلاعات شخصی مختلف می باشد. به عنوان مثال شما می توانید قرار ملاقات های خود را به صورت منظم و با توجه به روزها در آن ثبت نمایید. همچنین در این نرم افزار شما از یک دفترچه تلفن کامل به همراه قابلیت ثبت آدرس ها و دیگر اطلاعات اضافی برخوردار می باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Power Notes 3.47.1.3420:
- ثبت قرارهای روزانه
- دارای تقویم دقیق
- دارای دفترچه تلفن قدرتمند بر ثبت شماره تلفن ها به همراه آدرس
- قابلیت اخطار و هشدار به منظور تعیین شده ! به عنوان مثال یادآوری یک قرار ملاقات
- و ...


قیمت: 19.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
 دانلود -3.55 مگابایت | لینک کمکی
تصاویری از محیط برنامه
سایت سازنده
لینک منبع

cFosSpeed

منبع: www.p30download.com


cFosSpeed به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی كاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از كمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یك كاربر قابل استفاده نگه دارد.
البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلكه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار كم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه كاربران می توانند از قابلیت كلی آن كه نهایت سرعت در كمترین میزان ارتباط است، استفاده كنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CFosSpeed 5.00.1560:
- بهینه سازی ارتباط های اینترنتی
- نهایت سرعت در كمترین Ping ها
- استفاده از متد Traffic Shaping برای بهینه سازی
- سازگار با انواع كانكشن ها
- سازگار با انواع پروتوكل ها
- سازگار با انواع دیوارهای آتش
- مناسب برای اجرای بهتر بازی ها
- مناسب برای ارتباط های P2P یا نظیر به نظیر
- وجود یك گراف حرفه ای از آخرین تغییرات اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


قیمت: 19.90 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
 دانلود -2.85 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع